Политика за връщане и замяна

Политика за връщане и замяна

Надяваме се, че сте доволни от покупката си от gimik.bg. Ако по някаква причина искате да върнете или замените продукт, ние сме тук, за да ви помогнем.

1. Право на отказ от покупка

Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП), имате право да се откажете от сключения договор от разстояние без да посочвате причина и без да дължите обезщетение или неустойка.

  • Срок: Срокът за отказ е 14 календарни дни, считано от датата, на която вие или посочено от вас трето лице сте приели стоката.
  • Как да го направите: За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за вашето решение с недвусмислено изявление (например по имейл или телефон). Можете да използвате и стандартния формуляр за отказ.

2. Условия за връщане на стока

За да бъде приета върнатата стока, тя трябва да отговаря на следните условия:

  • Да бъде в оригиналната си опаковка, без следи от употреба, повреди или нарушен търговски вид.
  • Да бъде придружена от всички оригинални документи (касова бележка, фактура, гаранционна карта и т.н.).
  • Разходите за връщането на стоката са за сметка на клиента.

Важно: Правото на отказ не се прилага за стоки, които са разпечатани след доставката и не могат да бъдат върнати поради хигиенни съображения или защита на здравето (напр. консумативи).

3. Възстановяване на сумата

След като получим върнатата стока и се уверим, че отговаря на всички условия, ние ще ви възстановим заплатената сума.

  • Срок за възстановяване: Сумата ще бъде възстановена в срок от 14 календарни дни, считано от датата, на която сме уведомени за вашето решение за отказ. Имаме право да отложим възстановяването, докато не получим стоката обратно.
  • Начин на възстановяване: Възстановяването на сумата се извършва по същия начин, по който е извършено плащането от ваша страна (например по банков път).

4. Процедура за замяна

Ако желаете да замените закупена стока, можете да се свържете с нас, за да уточним наличността на желания от вас продукт.

  • Ако стойността на новата стока е по-висока, ще трябва да доплатите разликата.
  • Ако стойността е по-ниска, ние ще ви възстановим разликата в 14-дневен срок.
  • Разходите за куриерски услуги при замяна се поемат от клиента.

Ако имате въпроси или се нуждаете от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас на info@gimikbg.

Shopping Cart
Scroll to Top